HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lissel: szia! nagyon jó történet!!! :D ti ketten vagytok a kedvenc íróim :D (Assa & Mellons) (2012.07.29. 12:06) Assa ajándéka - második rész
  • mabym: Végre rájöttem hogy kell kommentet írni :D Bocsi hogy idáig tartott :) Nagyon nagyon örülök hogy e... (2010.04.25. 00:04) Nusika93 ajándéka
  • mabym: Nahát :) Végül is igaz. És úgy látom nem csak nekem tetszik ennyire! :D Nagyon ügyes vagy és még ... (2010.04.25. 00:01) mabym ajándéka
  • Tiszy: Jaj én meg tökre várom. :D:D Direkt fogalmaztam meg úgy ezt az ötletet, hogy őket is lehessen írni... (2010.02.27. 14:41) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Robin Mors: Nekem megvannak még, amiket kértél. :D Szerintem még majd hétvégén kijavítom ezt (valószínűleg csa... (2010.02.27. 12:21) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Utolsó 20

Címkék

2009.01.28. 20:50 Merengő Adminok

Lora Black ajándéka

Ajándékozott: Lora Black
Korhatár: nincs korhatár
Figyelmeztetések: nincs figyelmeztetés
Leírás: Susan Piton felcsigázva tudakolja Lora Blacktől a Roxfort Expresszen, hogy voltak-e náluk a Tekergők. (A jelenet a "Je t'ai déja vu dans mon reve" c. történet első fejezetéből van kiragadva)
Kívánság: 3. bármelyik ficemhez egy rajz.

 

Még mielőtt belevetnéd magad az olvasásba, nézd át ezt a rövid leírást a feltöltésről.

 

Minden nap egy-két ajándékot teszünk fel a blogra, csak az ajándékozott neve szerepel majd rajta, a szerző neve titokban marad az utolsó ajándék megjelenéséig (ez kb. egy hónap múlva lesz). Ez után mutatjuk meg a „leleplező” listát, amikor is kiderül, hogy kik a rejtélyes alkotók.

 

Ezért nyomatékosan kérünk, hogy amíg ez a lista fel nem kerül a blogra ne töltsd fel a munkádat semmilyen archívumba, vagy internetes oldalra, és ne áruld el SENKINEK, melyik műnek vagy a szerzője, vagy ki az ajándékozottad. Ez természetesen csak az ajándékozás idejére vonatkozik, utána azt teszel a munkáddal, amihez kedved van.

 

A blogbejegyzésekhez lehet kommenteket írni, reagálni az ajándékokra. Viszont mivel ezek ajándékok, nem „építő jellegű” kritikát várunk, mint a Merengőre. Itt csak jót lehet írni.

 

A blogot úgy választottuk, hogy regisztráció nélkül is lehessen kommentet küldeni, de a blog szerkesztői néhány hete úgy döntöttek keresztbe tesznek nekünk, és kötelezővé tették a regisztrációt. Ez egyébként elég gyorsan megy, szóval ha még nincs ilyen indapass neved, szerezz egyet, és írj valami visszajelzést az ajándékokhoz (nem csak a sajátodhoz, máséhoz is lehet).

 

A blogszerkesztők újítása miatt sajnos az a lehetőség is elveszett, hogy az ajándék készítője reagálni tudjon a kommentekre anélkül, hogy kiderülne ki is valójában. Ezt a problémát megpróbáljuk úgy áthidalni, hogy regisztrálunk egy közösen, mindenki által használható anonymus nevet, e-mailben elküldjük az hozzá tartozó adatokat, és így bárki válaszolhat „névtelenül” is a saját kritikáira. Fontos, hogy ezt a nevet csak annál az ajándéknál használd, amit Te készítettél és ne felejts el átjelentkezni a saját nicknevedre, ha máshova kommentelsz. Kissé bonyolultnak hangzik, de ez a legjobb megoldás.

 

 

 

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kivansagust.blog.hu/api/trackback/id/tr88909108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bosie 2009.01.28. 21:01:00

nekem nagyon tetszik, gratula az alkotónak :)

Nemamkah 2009.01.28. 21:30:51

hát ez tök jó :)) szerintem a bal oldali a Black lány :DDD ez csak olvasói megjegyzés XD

LordDracul · http://lorddracul.gportal.hu 2009.01.28. 21:34:04

Biztos a bal oldali Black, mert a leírás szerint a másik tudakozódik :) Am tök jó kép lett :)

Susan Merope Denem 2009.01.28. 21:38:26

Jaaaaj, minden elismerésem a készítőnek!!!!! O.O Nagyon jó a rajz, simán el tudom képzelni Susyt és Lorát ebben a helyzetben =D Olyan... Tipikus ez a póz mindkettőnek! Mégegyszer gratula! =)))

Rejtélyes alkotó 2009.01.29. 16:29:30

jó édes... le sem lehet írni, mennyire örülök, hogy tetszik! A beadás után három nappal sem bírtam rendesen aludni, mert az járt a fejemben, hogy "ú, istenem, elcsesztem, ez nekem nem megy, afenébe, mi lesz itt", de huhh, megnyugodtam :D Naggyon örülök, hogy tetszik!

LoraBlack 2009.01.29. 16:55:10

Wow! :) Ez csodálatos, de tényleg. :) Nagyon tetszik, imádom :) Az eredetit postázd :P Köszönöm szépen! Komolyan, mintha tényleg az a jelenet lenne. Nagyon hű és szép. Köszönöm még egyszer :) Puszi: Lora

draco girl 2009.01.29. 16:59:17

Szia!

Nagyon jó lett a rajz:) Bár én tudnék így! :) De így csak csodálom mások munkáit! Szió:)

Parys 2009.01.30. 20:51:46

Szerintem is nagyon jó lett a rajz. :) Gratu hozzá!
És tudom, hogy nem ide kéne írnom, de mivel még nem tudom a kiléted... és nagyon érdekelne a válasz. Szóval a kérdésem: Mivel csinálod ezt? Táblával rajzolsz? Vagy valami programmal? Nagyon örülnék neki, ha majd válaszolnál. Előre is köszi :)

Parys 2009.01.30. 20:53:05

+ kérdés (xD bocsi) : Vagy tusrajz, és scannelve van? :D Mert akár az is lehet... csak innen nem tudom eldönteni.

Rejtélyes alkotó 2009.01.31. 08:52:49

Lora: hű, mégjobb, hogy neked is tetszik. Szívesen postázom én az eredetit, de az tök nem így néz ki, mert a "színezést" már gépen csináltam! :D

Parys: Köszönöm szépen! Nem, ezt speciel 0.1-es FaberCastell Linerrel csináltam, amit fel lehet fogni tusnak is, aztán beszkenneltem, és végül Corel Painter X-ben megdobtam pár szürke akármivel, és állítottam a kontrasztokon! :)

süti beállítások módosítása