HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lissel: szia! nagyon jó történet!!! :D ti ketten vagytok a kedvenc íróim :D (Assa & Mellons) (2012.07.29. 12:06) Assa ajándéka - második rész
  • mabym: Végre rájöttem hogy kell kommentet írni :D Bocsi hogy idáig tartott :) Nagyon nagyon örülök hogy e... (2010.04.25. 00:04) Nusika93 ajándéka
  • mabym: Nahát :) Végül is igaz. És úgy látom nem csak nekem tetszik ennyire! :D Nagyon ügyes vagy és még ... (2010.04.25. 00:01) mabym ajándéka
  • Tiszy: Jaj én meg tökre várom. :D:D Direkt fogalmaztam meg úgy ezt az ötletet, hogy őket is lehessen írni... (2010.02.27. 14:41) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Robin Mors: Nekem megvannak még, amiket kértél. :D Szerintem még majd hétvégén kijavítom ezt (valószínűleg csa... (2010.02.27. 12:21) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Utolsó 20

Címkék

2009.02.28. 23:49 Merengő Adminok

Spirit Bliss ajándéka

Ajándékozott: Spirit Bliss
Cím: Megtört szívem, ereklyetartóban
Korhatár: +18, erős idegzetűeknek
Figyelmeztetések: Kínzás, Erotikus tartalom, Naturalizmus, Erőszak, Nemi erőszak
Leírás: SNARRY, tömény angst és tömény őrület, egy kárhozott lélek méreggel átitatott szerelme, szabadesés az éjszakába.
A cím Villontól van, az ötlet Spirit Bliss-től, és remélem, nem okozok csalódást azzal, hogy a történetet az én Piton-képemhez igazítottam *izzad és meghajol*
Kívánság: Piton-Harry slash. 18 karikás történet, szado-mazo elemekkel fűszerezve. A háborúnak vége, Voldemort nyert. Harry elveszítette a varázserejét, és Voldemort foglya. Piton csak úgy tudja megmenteni őt, hogy a nagyúrtól rabszolgaként ajándékba kéri magának Harryt. Persze, Piton nem szívjóságból menti meg őt, hanem hogy minden a Tekergők által elszenvedett sérelmet megtorolhasson Harryn. Harry engedetlen rabszolga, és mint tudjuk, az ilyeneket meg kell nevelni. Azért legyenek érzelmek is a dologban, ne csak szimpla S/M. Piton ne legyen nagyon nyálas, miután elkezd érzelmeket táplálni Harry iránt, hanem maradjon a szúrós, de szeretni való önmaga.

KÉP
Kívánság: Lucius és Draco slash. 18-as karika. Vérfertőzés. A kép témája: A bűn kígyói. Hmmm... El tudnám képzelni őket mondjuk Lucius bőrfoteljében, vagy a dolgozószobájának az íróasztalán.

 

A történet a korhatár miatt itt olvasható.

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kivansagust.blog.hu/api/trackback/id/tr26972580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spirit Bliss 2009.03.01. 10:08:47

Hű, hát... Elakadt a szavam! Biztos vagyok benne, hogy olyasvalaki vagy, akinek már olvastam és imádom az írásait. :) Ha mégis tévednék, akkor ezek után biztosan olvasni és imádni fogom őket! :)
Nagyon hatásosan írsz, még most is borzongok és libabőrös vagyok! Nem teljesen olyan volt a történet, mint amilyenre számítottam, mert azt hittem, hogy aki az én kérésemet kapja, majd csak enyhe és kicsit romantikus S/M ficet mer majd írni, de bátor voltál nagyon, hogy ennyire mély, sötét és összetett módon írtad meg a történetet. Így sokkal nagyobb hatással volt rám! Még mindig borzongok! :D
Piton és a gondolatai... Sötét, rémisztő, mégis szánni való. Egy igazi lelki beteg, pszichopata gondolatai, akitől egyszerre fél az ember, mégis sajnálja (és ahogy Harry is naivan bízott benne, hogy mégsem tesz meg bizonyos dolgokat, az olvasó is reménykedik :D ) Nagyon jól megformáltad, és ha nem is olyan volt, mint az eredetiben, számomra teljesen hihető karakter volt. Örülök, hogy hozzá mertél nyúlni, és át merted formálni úgy, ahogyan ehhez a történethez kellett. :)
Szóval, nagyon köszönöm! :) Ez is egy olyan fic lesz, amit sosem felejtek el, mert nagy hatással volt rám érzelmileg. És igen, még most is borzongok! :D
És az, hogy még az egyik képkérésemet is teljesítetted! Váh, köszönöm! Ez tényleg olyan volt, mintha megint karácsony lenne! :)

Kathy(Carina) 2009.03.01. 11:09:22

Hűű. Nem tudok mit mondani. Az első szó, amit leakartam írni, a csodálatos lett volna, de azt hiszem ez a szó nem illik ide. De mégis ezt kell, hogy írjam: Csodálatos volt...és...és...oké, azt hiszem nem fogok több értelmes szót összehozni. Csak még ennyit: Köszönöm, hogy olvashattam.

Susan Kreber 2009.03.01. 17:18:59

Szintúgy köszönöm. Gyönyörűen pszichotikus narráció (én nem reménykedtem Potter megmenekülésében, érezhető volt a reménytelensége). A történet építése is világos, érthető a cselekményszál, holott az őrület tolmácsolásakor sokan élnének bomlott szerkezettel - ami szerintem nem feltétlen követelmény, mert ez egy megfontolt, az egész világát az őrületére építő őrült, tehát köszönöm a hiteles tolmácsolást. ;)

LittleBlackLily 2009.03.02. 21:19:40

azta *************************
*cenzúra off*
aztaójóbüdöskurva...
hát bocsánat, a kultúrálatlan megnyilvánulásért, de ez... egy kicsit túl zseniális lett... az utolsó sort elolvasva valami nagyon durva reakció szakadt fel belőlem, és azóta is csak kerekre tágult szemekkel lesem a képernyőt, és nem akarom elhinni, hogy valami ami ilyen kegyetlen, ilyen zseniális lehet. szóval. le a kalappal.
süti beállítások módosítása