HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lissel: szia! nagyon jó történet!!! :D ti ketten vagytok a kedvenc íróim :D (Assa & Mellons) (2012.07.29. 12:06) Assa ajándéka - második rész
  • mabym: Végre rájöttem hogy kell kommentet írni :D Bocsi hogy idáig tartott :) Nagyon nagyon örülök hogy e... (2010.04.25. 00:04) Nusika93 ajándéka
  • mabym: Nahát :) Végül is igaz. És úgy látom nem csak nekem tetszik ennyire! :D Nagyon ügyes vagy és még ... (2010.04.25. 00:01) mabym ajándéka
  • Tiszy: Jaj én meg tökre várom. :D:D Direkt fogalmaztam meg úgy ezt az ötletet, hogy őket is lehessen írni... (2010.02.27. 14:41) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Robin Mors: Nekem megvannak még, amiket kértél. :D Szerintem még majd hétvégén kijavítom ezt (valószínűleg csa... (2010.02.27. 12:21) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Utolsó 20

Címkék

2009.02.04. 22:05 Merengő Adminok

LittleBlackLily ajándéka

Ajándékozott: LittleBlackLily

Korhatár: korhatár... hát, 12? mert a sztori, amiből készült, az slash, de a rajzon csak 2 egymást ölelő fiú van... x")

Leírás: Ron vigasztalja Dracot egy tanteremben.
Kívánság: "Ron és Draco? Please please please, nem kell karikásnak lennie, jobban örülök valaminek, ami lájtosabb, de kifejező. Hidd el, nagyon hálásak, és nagyon meg tudják szeretni egymást (meg előbb utóbb te is beléjük esel *lelkes fangirl* nagoyn szépek ám együttâ;) és a köztük lévő kötődést kész kihívás ábrázolni. hmmm, de ha nem szereted őket együtt, inkább ne. Ne erőltessük a dolgokat :) ha nincs ötleted, és konkrét jelenet; akkor mondjuk állatira el lennék varázsolva egy képtől, ami az én Vallomás-omból a vigasztalós jelenetet ábrázolja. nem 18as, inkább csak az összebújós, Draco-Ron-vállán-sír-típusú *álmodozva sóhajt* (http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=40089) vigyázz, ez slash."

 

Még mielőtt belevetnéd magad az olvasásba, nézd át ezt a rövid leírást a feltöltésről.  

Minden nap egy-két ajándékot teszünk fel a blogra, csak az ajándékozott neve szerepel majd rajta, a szerző neve titokban marad az utolsó ajándék megjelenéséig (ez kb. egy hónap múlva lesz). Ez után mutatjuk meg a „leleplező” listát, amikor is kiderül, hogy kik a rejtélyes alkotók.  

Ezért nyomatékosan kérünk, hogy amíg ez a lista fel nem kerül a blogra ne töltsd fel a munkádat semmilyen archívumba, vagy internetes oldalra, és ne áruld el SENKINEK, melyik műnek vagy a szerzője, vagy ki az ajándékozottad. Ez természetesen csak az ajándékozás idejére vonatkozik, utána azt teszel a munkáddal, amihez kedved van.  

A blogbejegyzésekhez lehet kommenteket írni, reagálni az ajándékokra. Viszont mivel ezek ajándékok, nem „építő jellegű” kritikát várunk, mint a Merengőre. Itt csak jót lehet írni.

 A blogot úgy választottuk, hogy regisztráció nélkül is lehessen kommentet küldeni, de a blog szerkesztői néhány hete úgy döntöttek keresztbe tesznek nekünk, és kötelezővé tették a regisztrációt. Ez egyébként elég gyorsan megy, szóval ha még nincs ilyen indapass neved, szerezz egyet, és írj valami visszajelzést az ajándékokhoz (nem csak a sajátodhoz, máséhoz is lehet).  

A blogszerkesztők újítása miatt sajnos az a lehetőség is elveszett, hogy az ajándék készítője reagálni tudjon a kommentekre anélkül, hogy kiderülne ki is valójában. Ezt a problémát megpróbáljuk úgy áthidalni, hogy regisztrálunk egy közösen, mindenki által használható anonymus nevet, e-mailben elküldjük az hozzá tartozó adatokat, és így bárki válaszolhat „névtelenül” is a saját kritikáira. Fontos, hogy ezt a nevet csak annál az ajándéknál használd, amit Te készítettél és ne felejts el átjelentkezni a saját nicknevedre, ha máshova kommentelsz. Kissé bonyolultnak hangzik, de ez a legjobb megoldás.

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kivansagust.blog.hu/api/trackback/id/tr87923320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LordDracul · http://lorddracul.gportal.hu 2009.02.04. 22:56:03

Nekem kicsit meredek a párosítás... a kép viszont nagyon szép. Tetszik, a gondos árnyékolás, pl a farmer szinte ugyanolyan "szemcsés", mint a valóságban, látszik a szövet :) Gratulálok.

LittleBlackLily 2009.02.05. 00:13:49

awwwwwwwwwwww (* _ *)
*Lily csillogó szemekkel ül, és elvarázsolva néz maga elé*
ez gyönyörű lett.
köszönöm szépen.
szerintem nagoyn eltaláltad őket. (khm és különdíjat érdemel Ron nyitott ingnyaka. a laza griffendéles...) ááá, szuper! köszi :)

Lord Draculnak meg csak annyit jegyeznék meg, hogy a párosításról igazán én tehetek, úgyhogy tessék csak a képet dicsérni, és nem foglalkozni Lily furcsa ízlésével ;)

LordDracul · http://lorddracul.gportal.hu 2009.02.05. 02:05:33

@LittleBlackLily: Szó se róla, a kép tényleg szép. Lilynek meg nyugodtan lehet fura ízlése, mindössze megjegyztem, h én már csak olyan maradi vagyok, h vagy snarry, vagy drarry, hisz fő a változatosság XD

StormBird 2009.02.05. 10:31:57

Mondtam én, hogy mázlista dög vagy.... van saját rondracóóóóóóód XD XD XD Méghozzá egy jó! Ah, irigy dög vagyok... az alkotónak meg nagy gratula!

Rejtélyes alkotó 2009.02.05. 20:43:15

Először is, LordDracul, köszönöm a dicsérő szavakat :) eléggé féltem, hogy a digitalizálás elvesz pár tónust és élt a képtől, de a végkifejlet jobb lett, mint reméltem ^^
Lily, igazán örülök neki, hogy elnyerte a tetszésedet! :) nem volt dolgom még fanfictionnal ezidáig és a párosítás is szó mi szó, nagy kihívást jelentett, szóval örülök és megkönnyebbültem, hogy végül elnyerte tetszésedet :)
StormBird, néked is köszönöm a dicséretet :)

Szitusz 2009.02.05. 21:08:03

Jujj. Hát ez a kép fantasztikus! Tetszik a háttér és jól megdicsért árnyékolás is figyelemreméltó :) A párosítás nekem is elég meredek, de ettől vonatkoztassunk el. A karakterek elhelyezkedése és helyzete nagyon kifejező. Ügyes! Gratulációk, tapsvihar :)

Dior_Tenshi · http://dior-arwen.livejournal.com/ 2009.02.15. 18:45:12

Ez gyönyörű - ennyit tudok csak mondani. És éljen of korsz Beg me for it ^^ Gratulálok az Alkotónak :)

draco girl 2009.02.21. 11:47:30

Szia! Nagyon tetszik:)

Rejtélyes alkotó 2009.02.24. 20:26:42

Köszönöm szépen, örülök, hogy sikerült elnyernem vele a Tetszéseteket :)
süti beállítások módosítása