HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lissel: szia! nagyon jó történet!!! :D ti ketten vagytok a kedvenc íróim :D (Assa & Mellons) (2012.07.29. 12:06) Assa ajándéka - második rész
  • mabym: Végre rájöttem hogy kell kommentet írni :D Bocsi hogy idáig tartott :) Nagyon nagyon örülök hogy e... (2010.04.25. 00:04) Nusika93 ajándéka
  • mabym: Nahát :) Végül is igaz. És úgy látom nem csak nekem tetszik ennyire! :D Nagyon ügyes vagy és még ... (2010.04.25. 00:01) mabym ajándéka
  • Tiszy: Jaj én meg tökre várom. :D:D Direkt fogalmaztam meg úgy ezt az ötletet, hogy őket is lehessen írni... (2010.02.27. 14:41) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Robin Mors: Nekem megvannak még, amiket kértél. :D Szerintem még majd hétvégén kijavítom ezt (valószínűleg csa... (2010.02.27. 12:21) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Utolsó 20

Címkék

2010.01.05. 18:00 Merengő Adminok

natty ajándéka 2.

Ajándékozott: natty

Korhatár: nincs
Leírás: Hermione épp levelet szeretne feladni Viktornak, de Umbridge "mindenható keze" belekavar a dolgokba.

Kívánság: Hermione és Umbridge párbajozik, ha lehet, a Bagolyházban tegyék.
figyelmeztetés: nincs

Kérünk nézd át ezt a rövid leírást a feltöltésről.

Minden nap két-három ajándékot teszünk fel a blogra, csak az ajándékozott neve szerepel majd rajta, a szerző neve titokban marad az utolsó ajándék megjelenéséig (ez kb. két hónap múlva lesz). Ez után mutatjuk meg a "leleplező" listát, amikor is kiderül, hogy kik a rejtélyes alkotók.

 

Ezért nyomatékosan kérünk, hogy amíg ez a lista fel nem kerül a blogra ne töltsd fel a munkádat semmilyen archívumba, vagy internetes oldalra, és ne áruld el SENKINEK, melyik műnek vagy a szerzője, vagy ki az ajándékozottad. Ez természetesen csak az ajándékozás idejére vonatkozik, utána azt teszel a munkáddal, amihez kedved van.


A blogbejegyzésekhez lehet kommenteket írni, reagálni az ajándékokra. Viszont mivel ezek ajándékok, nem "építő jellegű" kritikát várunk, mint a Merengőre. Itt csak jót lehet írni.

A blogon egy komment küldéséhez sajnos kötelező a regisztráció. Ez egyébként elég gyorsan megy, szóval ha még nincs ilyen indapass neved, szerezz egyet, és írj valami visszajelzést az ajándékokhoz (nem csak a sajátodhoz, máséhoz is lehet).

Így azonban az a lehetőség elveszett, hogy az ajándék készítője reagálni tudjon a kommentekre anélkül, hogy kiderülne, ki is valójában. Ezt a problémát megpróbáltuk úgy áthidalni, hogy regisztráltuk egy közösen, mindenki által használható anonymus nevet, és így bárki válaszolhat "névtelenül" is a saját kritikáira. Fontos, hogy ezt a nevet csak annál az ajándéknál használd, amit Te készítettél és ne felejts el átjelentkezni a saját nicknevedre, ha máshova kommentelsz. Kissé bonyolultnak hangzik, de ez a legjobb megoldás.

Az ajándék készítője ezen a címen tud belépni:
Név:
rejtelyesalkoto@gmail.com
Jelszó: 09ust

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kivansagust.blog.hu/api/trackback/id/tr941643626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Levian Fry · http://mpatrik.blog.hu 2010.01.05. 18:11:38

Nagyon jó rajz lett! Tetszik, hogy részletes, és végre Hermione sem egy antinő, sőt! És tök jó Walt Disney-sen rajzolsz! :)

Tiszy 2010.01.05. 18:19:12

Egyetértek az előző hozzászólóval. :) Nagyon szép rajz, valahogy mindig ehhez hasonlóan szerettem volna rajzolni, de az én rajzstílusom teljesen más... *szemforgatás*

natty 2010.01.05. 18:19:26

Óóóó, köszönöm szépen, hogy írtál is, meg rajzoltál is nekem, végtelenül boldoggá tettél, főleg, mert ezt a képet választottad! :) Nagyon jó lett Hermione, Umbridge meg pláne, és ötletes, hogy Harry még ilyenkor is kviddicsezik! Hála és köszönet, amiért áldoztál rám az idődből, szeretném tudni, ki vagy. :) Nagyon élethű lett a két bagoly is, imádom őket, így, ahogy vannak! :))) Még egyszer köszi!

Rejtélyes alkotó 2010.01.06. 18:37:34

@Levian Fry: köszönöm szépen, örülök hogy tetszett - és akkor megnyugodtam, hogy annyira nem volt meglepő Hermione "nőiessége". Disney-t pedig imádom, úgyhogy ha nem is teljesen helytálló, de jól esik, hogy hozzá hasonlítasz. :)

Rejtélyes alkotó 2010.01.06. 18:39:06

@Tiszy: köszönöm a véleményed, és attól stílus a stílus, ha nem hasonlít semelyik másikra. ; )

Rejtélyes alkotó 2010.01.06. 18:42:52

@natty: nagyon örülök, hogy végül sikerült meglepnem Téged az ajándékaimmal, és hogy tetszett mindkettő. szerettem csinálni mindkettőt, és egyáltalán nem volt áldozat, mivel látom, hogy megérte. : D
hát, az hogy ki vagyok, még mindig meglepetés, de addig is szeretnék kívánni Neked Boldog Új Évet!

LordDracul · http://lorddracul.gportal.hu 2010.01.19. 12:41:34

Hella:)

Engem leginkább Hermione fogott meg ezen a képen. Tudod, kire emlékeztet?

Nem tudom, hogy ismered-e Laurell K. Hamilton Anita Blake sorozatát?
Ennek a sztorinak a képregény változatában néz ki hasonlónan Anita XD

Tudom, ezt most nagyon megaszontam, de tényleg az ugrott be elsőnek:)
És az ablakon éppen beszálló bagoly se rossz;)
Am szerintem a padlón mág elfért volna pár rágcsáló csontváz is X"D

Nah jó, nem osztom itt az észt, én az antirajztalentum XD

Üdv. Drac

Rejtélyes alkotó 2010.01.30. 16:00:32

@LordDracul: "rágcsáló csontváz" - ez jó. :DDD hát, legközelebb ha ilyen kihívás elé kerülök, igyekszem majd ezt is észben tartani. ;)
sajnos AB-t nem ismerem, se a könyvet, se a képregényt, viszont ebben az esetben a két alakot szerettem volna karakteresre, inkább kifejezőre mint élethűre alkotni, így örülök h valamilyen szinten sikerült ez, hisz a képregény maga egy kifejezési forma. :D
köszönöm a véleményed, és igazán megleptél h most írtál, örültem olvasni!

LordDracul · http://lorddracul.gportal.hu 2010.01.30. 17:16:10

Hát igen, kissé lemaradtam itt a véleményezésekkel, mert sok minden lefoglalt az utóbbi időben :P De igyekszem valamikor pótolni a hiányokat!

Nem tudom, ez mennynire számít reklámozásnak, remélem nem olyan naygon, szóval itt egy link, ahol megnézheted miről beszéltem :) mapetite.gportal.hu/gindex.php?pg=28448052
süti beállítások módosítása