HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lissel: szia! nagyon jó történet!!! :D ti ketten vagytok a kedvenc íróim :D (Assa & Mellons) (2012.07.29. 12:06) Assa ajándéka - második rész
  • mabym: Végre rájöttem hogy kell kommentet írni :D Bocsi hogy idáig tartott :) Nagyon nagyon örülök hogy e... (2010.04.25. 00:04) Nusika93 ajándéka
  • mabym: Nahát :) Végül is igaz. És úgy látom nem csak nekem tetszik ennyire! :D Nagyon ügyes vagy és még ... (2010.04.25. 00:01) mabym ajándéka
  • Tiszy: Jaj én meg tökre várom. :D:D Direkt fogalmaztam meg úgy ezt az ötletet, hogy őket is lehessen írni... (2010.02.27. 14:41) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Robin Mors: Nekem megvannak még, amiket kértél. :D Szerintem még majd hétvégén kijavítom ezt (valószínűleg csa... (2010.02.27. 12:21) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Utolsó 20

Címkék

2010.02.18. 18:00 Merengő Adminok

Itt az idő

Elérkezett ez a perc is, mikor kiderül, ki kinek volt a rejtélyes alkotója.

Néhány szerző neve többször is szerepel a listában, ez azért van így, mert ők voltak az üst hősei, akik segítkeztek póttörténeteket írni vagy rajzokat készíteni azoknak, akiket cserben hagytak az eredeti ajándékozójuk. Ismételten hálás köszönet Nekik, no meg Nektek, Mindannyiótoknak, akik részt vettetek ebben a játékban. Unalmas vagyok már, mi? Jöjjön a lista!

Az ajándékozottak

A történet címe

A rejtélyes alkotó

Nara ajándéka Fagyöngy Milasnape
Assa ajándéka Átírt múlt mellons
Laorinne ajándéka Laorinne ajándéka Csiti
Rikkygirl ajándéka Rikkygirl ajándéka Lizi Eyre
mellons ajándéka H. J. Potter és ahogy lehetett volna Jan Collie
Aremeh ajándéka Jó volt veled Josyph
Jenna27 ajándéka A néma lovag Hajgi
Csiti ajándéka Édes bolondság Draco girl és Lauras
Liana ajándéka Csak semmi Kenzie Prudence Banx
kyrelith ajándéka Az ellentétek mindig vonzzák egymást LoWeDrUmAnDbAsS
_Ginewra_ ajándéka Vámpírszerelem Susannah
Ashley_ ajándéka
A rezedatipró mézeskalács El Gatito
Susan Merope Denem ajándéka Változások Jesse és nwaliana
verity ajándéka Mit szólnál egy kávéhoz? Anastasia
Josyph ajándéka Josyph ajándéka annelise
Ginny Cook ajándéka Mein Vampir mit Sloan Mystra
Parveti Malcoy ajándéka Csak egy álom... Jesse96
natty ajándéka Ajándékot Viktor Krumnak! Villette
Yenna ajándéka Hence & Over Darling
Kisherceg ajándéka Bosszúvágyó emlékek Dorka_Sary
 Euphoria ajándéka  Sose a büszkeséged vezessen!  Susie Lupin
 Nilla ajándéka  Nilla ajándéka  via o_O
 Kristie ajándéka  Megoldjuk  Midnights Prophet
 Vanda ajándéka  Kirakós játék polly
 Ayama ajándéka  Ayama ajándéka Katja
 Venom ajándéka  Fogadjunk! Fabyen
 Okashi sama ajándéka  Okashi sama ajándéka
Marianne
 Hajgi ajándéka  Az utolsó hódítás Eniko28
 Szami ajándéka A kollégium összehozza az embereket
 apalanya
 mudblood ajándéka  Fekete-fehér Karácsony  kisera
 Etti ajándéka  Kényszer kemping
 mellons
 Per ajándéka  Vigaszok  rowling
 Natalia Tena ajándéka  Válaszutakon  Vanda
 Jenny ajándéka  Ha egy hercegnőt felébresztenek
 Aryanna
Witch from Lilyland ajándéka
 Witch from Lilyland ajándéka
 Shylet
Lilyke94 ajándéka  Lilyke94 ajándéka
Zsuzsee
Lizzie ajándéka  Harry Potter és a Fagyöngy Próbája
Krizantem
 Katja ajándéka
 A Mágia kötelez
 Ayama
Lizi Eyre ajándéka  Boldogan éltek, míg...
 Ritazu
 darktulip ajándéka
 darktulip ajándéka
 Mrs_Malfoy
The SkunkSkins ajándéka  A negyedik próba
 AmJane
 Dorka_Sary ajándéka
 So this is Christmas
 Phoebe Halliwell
 via o_O ajándéka  Karácsony volt...
 Ashley_
 Szofi_DM ajándéka  Mese egy bögre teával
 Akira
 Emmeline ajándéka  Küldetések  Steph
 apalanya ajándéka  Mindenben van valami jó!
verity
 Mystra ajándéka  A bűnhődés dallama
 kisherceg
 El Gatito ajándéka  Amiért érdemes küzdeni
 _Ginewra_
 Cold Russel ajándéka Cold Russel ajándéka
 Clytia
 Selton ajándéka
 Az ellenségem voltál
 Laorinne
 Minden merengő ajándéka
 Hívogatóan csodálatos nyári nap volt
 Roza
 Marianne ajándéka
 Megszállottság  liana
 Lionela ajándéka
 Égből pottyant mese
 Luthien Lovemagic
 Tia ajándéka
 Lángoló középkor
 Agatha_Moon
 Eniko28 ajándéka
 Nagy bejelentések éjszakája
 Aremeh
 Piper ajándéka
 Emmett feleséget keres
 Nilla
 Midnights Prophet ajándéka
 Lucius legszebb karácsonya
 grotka
 Susie Lupin ajándéka
 Ha a hold rád veti sugarait
 Szami
Roza ajándéka  Some magical moments of the famous Hermione Granger's wondrous world
 Jenna27
Kenzie Prudence Banx ajándéka  Azt hiszem, szeretlek
 Szofi_DM
 Xwoman ajándéka
 Boldog karácsonyt! avagy a szeretet ünnepe?
 Muki
 Robin Mors ajándéka
 Egy különleges ajándék
 Nusika93
 Levian Fry ajándéka
 A legrosszabb karácsony?
 Tiszy
 annelise ajándéka
 Szegény Dumbledore professzor
 Niye
 Luthien Lovemagic ajándéka
Hamu  Okashi sama
 minden merengő ajándéka
 Szerelmi recept: Két nap a seprűtárolóban
 Kyrelith
 Shylet ajándéka
 Edevis tükrében
 Assa
Serrena ajándéka  De-nem professzor
 Euphoria
Citrompor fanclub ajándéka  A Nagy Ajándékozás
Venom
Ritazu ajándéka  Ha Neville Longbottom párt talál
 Parveti Malcoy
Muki ajándéka  Petrificus totalus
 Levian_Fry
Tiszy ajándéka  A Pokolba kívánt igen
 Robin Mors
 polly ajándéka
 Ajándékul... magamat
 Selton
rowling ajándéka  Akinek megadatott
 mudblood
 draco girl ajándéka
 Csak szemszög kérdése
 LordDracul
 Darling ajándéka
 Karácsonyi robbanások
 Lizzie
mabym ajándéka  Az iskola legszigorúbb tanárnője
 Xwoman
Kidy ajándéka Karácsony Malfoy-módra
crystine004
LoWeDrUmAnDbAsS ajándéka  Snowflakes  Jessica B. Vicious
 Zsuzsee ajándéka
 Hófehér ruhában
 Witch from Lilyland
 Hematit ajándéka
 Interjú a vámpírral
 Yenna
Jan Collie ajándéka Tétova vágyak
 kykyke
 Rosalie00 ajándéka
 Rosalie00 ajándéka
 Natalia Tena
minden merengő ajándéka Hópehely-élet  Lionela
 Abby ajándéka
 Karácsonyi kaland
 Rikkygirl
 Miss Candy ajándéka
 Miss Candy ajándéka
 mellons
Anastasia ajándéka
 Ne felejts el!
 Piper
 Shophie ajándéka
Perselus Piton az óvodában  Nara
Jesse és nwaliana ajándéka Titkos napló
 Susan Merope Denem
Szitusz ajándéka A legnagyobbak ajándéka
 Tori
 Clarey ajándéka
 Dupla jég
 Abby
grotka ajándéka A mugliszületésű eminens és az aranyvérű
 Andromeda
 LordDracul ajándéka
 Draco Malfoy a muglik világában
 darktulip
Kisera ajándéka Halhatatlansági törekvések halálfaló módra
 natty
 Jessica B. Vicious ajándéka
 Jessica B. Vicious ajándéka
 LittleBlackLily
 csajmacska ajándéka
 Amikor Henry Skreecher az üst fenekére nézett...
 Assa
crystine ajándéka A hajsza
 Ginny Cook
Phoebe Halliwell ajándéka Látod-e már, mit szán neked a Sors?
 Per
 Tori ajándéka
 Malfoyok és Weasleyk
 Jenny
 HilarioN ajándéka
 "A szívem fáj, hölgyem."
 Shophie
Pulpycandyfloss ajándéka Lépésenként  mellons
Susannah ajándéka Együtt szép az ünnep
 Citrompor fanclub
Agatha_Moon ajándékaKülönös karácsony
 Tia
 Fabyen ajándéka
Fabyen ajándéka
 Cold Russel
Narcissa Black ajándéka Bella és Piton
 Miss Candy
 Clytia ajándéka
 Karácsony Dumbledore-módra
 Titanie
 Nusika93 ajándéka
 Nusika93 ajándéka
 mabym
 Jesse96 ajándéka
 Rómeó és Júlia
 Lilyke94
minden merengő ajándéka Bizonyítsd a hűséged, Draco!
 Serrena
 Ananke ajándéka
 Halló, halló, halló, hallucináció
 TheSkunkSkins
 Silverflower ajándéka
Silverflower ajándéka
 Hematit
 minden merengő ajándéka
 Téli szüneti terápiák, avagy sosem hittem volna...
 Kathy
 Akira ajándéka
 Akinek a záloga a kezemben van...
 Assa
 kykyke ajándéka
 "Boldog karácsonyt, drágám!"
 Juju
 Milasnape ajándéka
 Ahogy a szél fúj
 Silverflower
 AmJane ajándéka
 Kutyacsillag  Rosalie00
Mrs_Malfoy ajándéka Mrs_Malfoy ajándéka
 Pulpycandyfloss
Nellothrin ajándéka Az ezüst oroszlán
 Clarey
Steph ajándéka Bűvital  Emmeline
minden merengő ajándéka Emlékek börtönében
 Nellothrin
 Juju ajándéka
 A szerelem Malfoyt győz
 Kidy
 Kathy ajándéka
Teadélután
 Assa
 Andromeda ajándéka
 Elutasíthatatlan ajánlat
 Szitusz
 Aryanna ajándéka
 Szükség szobát bont mellons és Luna Aurora
 Niye ajándéka
 Strange Love
 Narcissa Black
Villette ajándékaA poklot megjártak földi mennyországa
Ananke
minden merengő ajándékaMinden merengő ajándéka
 HilarioN
  Krizantem ajándéka  Krizantem ajándéka  Kristie
 minden merengő ajándéka
 www.teleirtpergamen.com  Etti
Titanie ajándékaCsak mese ez a figura
 Luna Drachurora
Jan Collie ráadás ajándéka Szeretlek!  kykyke
 Luna Drachurora ajándéka
 Doktor Szöszi és a varázsvilág
 csajmacska

 

29 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kivansagust.blog.hu/api/trackback/id/tr991727840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cold Russel 2010.02.18. 18:13:09

Clytia, nagyon, nagyon szépen köszönöm! Gyönyörűen rajzolsz (nos, a véleményem nem változott :D), és azt kívánom, bárcsak ismernélek! :) Mindenkik, első kommentelőként hadd fejezzem ki gratulációmat az ötletért és lebonyolításért, és minden elismerésem azoké, akik több ajándékot is bevállaltak!
És alig várom már a következőt :)

Okashi sama 2010.02.18. 18:20:44

ISTENEM!
Marianne, nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm, és ha nem bánnád, felvenném veled a kapcsolatot... *.*

Susan Merope Denem 2010.02.18. 18:21:12

Jesse, nwaliana, köszönöm az ajándékot! A sors fintora, hogy én írtam nektek és ugyanolyan párost x"""D

Csatlakozom az előttem szólóhoz, gratulálok mindenkinek, az adminoknak pedig köszönöm, hogy idén is volt lehetőség erre a játékra!

Xwoman 2010.02.18. 18:25:11

Muki, köszönöm itt is az ajánékot! Nagyon jó játék volt, már annyira vártam a leleplezést! :D A szervezőknek pedig gratulálok, nagyon jól megoldották ezt az egészet! :)

mDb (törölt) 2010.02.18. 18:47:52

Jelentem, marianne vagyok :) Jaj, Okashi-sama, dehogy bánom, az nagyon jó lenne^^ Merengőn ott van az msn-címem, vegyél fel akkor :) Ájj de hepi lettem, hogy ilyen lelkes vagy^^

Illetve, én is szeretném megkérdezni Lianát, hogy nincs-e kedve összeismerkedni :)

Zsuzsee 2010.02.18. 19:16:20

(Susan, a Sors neve Admingárda xD) Witch from Lilylandnek nagyon-nagyon szépen köszönöm az ajándékot!!:)) Imádtam. Alig várom a jövő évi Üstöt :D

Susan Merope Denem 2010.02.18. 19:18:26

@Zsuzsee: Tudom ám, de akkor is vicces XD

Parveti 2010.02.18. 19:44:34

Juj, nagyon köszönöm a szuper ajándékot, Jesse! :)

Okashi sama 2010.02.18. 20:14:33

@Yume-chan:

Öm, én nem láttam kinn az msned Oo
Mi lenne, ha te vennél fel engem? ^^"""
daesung@windowslive.com

Narcissa Black 2010.02.18. 20:37:16

Ezúton is köszönöm Miss Candy-nek az írást, nagyon boldoggá tett vele! :) Fölvettelek msn-re, szóval az a fura cím én lennék. :)

Dorka_Sary 2010.02.18. 20:59:39

ííííí Phoebe Halliwell nagyon-nagyon-nagyon szépen köszönöm ^^

Piper3 2010.02.18. 21:34:09

Drága Nilla! Ezúton is szeretném újra megköszönni az ajándékomat, igazán tetszett! Azóta még párszor elolvastam, és változatlanul imádom! Nagy-nagy gratulációm, és nem tudom elégszer megköszönni :)

És szeretném megköszönni az adminoknak is, hogy lebonyolították ezt a játékot, nagyon élveztem, remélem máskor is lesz ;-)

Pusszi, Piper

PhoebeHalliwell 2010.02.18. 21:39:47

Dorka: Én köszönöm, hogy ilyen ficet kértél, egy élmény volt írni :)

És nagyon szépen köszönöm Pernek is az ajándékomat :)

Momo Dö (Sz)élesszájú (törölt) 2010.02.18. 23:04:09

Ezúton szeretném ismét megköszönni grotkának az ajándékomat!

És gratulálni az adminoknak, illetve mindenkinek, aki részt vett a játékban. Egy élmény volt, az első perctől az utolsóig!
MP.

Jesca Vicious 2010.02.19. 00:00:49

LittleBlackLily, neeeeeee. *nevet**nevet**még mindig nevet és nem tudja abbahagyni*

Lily, Lily, néhányszor feljött a neved mostanában egy-két társalgásban, de álmomban sem gondoltam volna, hogy pont tőled kapok ajándékot. :D

Kellemes meglepetés!

És még egyszer köszönöm a csodás rajzot és történetet, LBL! ;D

Kyrelith 2010.02.19. 05:45:09

Ááá, tudtam, én tudtam xD Kedves LDnB, köszönöm mégegyszer a történetet:) Meg a rajzot is:)

Az üstről: Én nagyon élveztem, remek történetetket olvastam. Ha lesztek olyan kedvesek, és legközelebb is megrendezitek, az 'hótziher' hogy rám számíthattok. Bár legközelebb olyat szeretnék, aki megírja a saját törijét... Monjuk... így mindenki plusz egy ajándékot kapott:P És az ajándékozottnak illik kritikát írni(6):D

Aryanna 2010.02.19. 15:16:16

*nagylevegő, kifúj*
szóval, szeretném itt is megköszönni az ajándékozóimnak :) konkrétan lefordultam a székről... szóóval nagyon hálás vagyok, és tényleg nagyon köszönöm :*

crystine004 2010.02.19. 15:46:01

Ginny Cook, nagyon szépen köszönöm az ajándékomat :)

Titanie 2010.02.19. 18:28:02

Hűűű! Legalább tízszer olvastam el, és még most sem hiszem el teljesen. Luna és Drachiss? Ááá! :D Így nem csak öröm, de megtiszteltetés is. ;) Köszönöm, lányok! :)

Húsvétra nem terveztek hasonlót? *.* Úgy fog hiányozni... Most már biztos, hogy idén is jelentkezek. ;)

Mindent köszönök, élmény volt. :)

Pussz:

Titanie

Ritazu 2010.02.19. 18:41:03

Kedves kedves Parveti Malcoy, nagyonnagyonnagyonnagyon köszönöm, és nagyonnagyonnagyonnagyon tetszett :D
utólag is boldog karit ^^
xoxo
r.

Shophie 2010.02.19. 19:08:01

Nara, nagyon szépen köszönöm az ajándékot!

Emmeline 2010.02.19. 21:04:50

Steph, figyeled, hogy egymásnak alkottunk? Vagy ez másoknál is volt így? Amúgy nagyon-nagyon-nagyon tetszett, köszi! :D

Per 2010.02.19. 21:34:15

Köszönöm szépen rowlingnak a történetet. :) És Phoebe Halliwellnek is, hogy megírhattam a neki készült ajándékot.

Nagyszerű történeteket olvastam. Köszönet a szervezőknek is, és remélem nem volt annyira megterhelő a merengők ügyeit rendezni, hogy kiábránduljatok belőle. Szóval, remélem 2010-ben is felbugyog az Üst. :)

Jenna27 2010.02.19. 22:13:46

Én is csatlakozom az előttem szólóhoz, nagyon remélem hogy jövőre is lesz Üst! ^^ (És hogy előbb nekifogok a történet írásának... ^^''')
Hajgi nagyon nagyon köszönöm az ajándékodat még egyszer!!!

Tiszy 2010.02.21. 10:46:50

Itt is szeretném megköszönni az ajándékomat. Nagyon tetszett! :) Azóta már többször is elolvastam. :D

És én is remélem, hogy megint lesz Üst. :D

Robin Mors 2010.02.22. 13:49:57

Végre én is szeretném megköszönni Nusika93-nak az ajándékot, mert nagyon ötletes és aranyos lett! :)

Valamint külön köszönet a szervezőknek a lebonyolításért, és a türelemért, amiért olyan soká lettem kész. :)

Nusika93 2010.02.22. 15:20:40

Nincs mit Robin Mors, én is nagyon élveztem. :)
Valamint ezer hála, köszönet és miegymás kedves ajándékozómnak, mabymnak! :)

Remélem, jövőre is, hasonlóan az ideihez, ilyen fergetes Kívánság Üst lesz, sok-sok ajándékkal, izgalommal, és jó sztorikkal. köszönöm a szervezőknek is a lebonyolítást! :)

apalanya 2010.02.23. 21:34:33

gyááá. hát nagyon szépen köszönöm az ajándékot kedves verity :D boldog karácsonyt neked is így utólag :D puszi ^^

Pulpycandyfloss 2010.02.26. 23:37:52

Köszönöm szépen a történetet, mellons :3 Igazán gyönyörű volt, ahogy lefestetted a két magányos ember érzelmeit. Bárcsak lenne folytatása... :heart:
:hug:
süti beállítások módosítása