HTML

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Lissel: szia! nagyon jó történet!!! :D ti ketten vagytok a kedvenc íróim :D (Assa & Mellons) (2012.07.29. 12:06) Assa ajándéka - második rész
  • mabym: Végre rájöttem hogy kell kommentet írni :D Bocsi hogy idáig tartott :) Nagyon nagyon örülök hogy e... (2010.04.25. 00:04) Nusika93 ajándéka
  • mabym: Nahát :) Végül is igaz. És úgy látom nem csak nekem tetszik ennyire! :D Nagyon ügyes vagy és még ... (2010.04.25. 00:01) mabym ajándéka
  • Tiszy: Jaj én meg tökre várom. :D:D Direkt fogalmaztam meg úgy ezt az ötletet, hogy őket is lehessen írni... (2010.02.27. 14:41) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Robin Mors: Nekem megvannak még, amiket kértél. :D Szerintem még majd hétvégén kijavítom ezt (valószínűleg csa... (2010.02.27. 12:21) Tiszy ajándéka - 2. rész
  • Utolsó 20

Címkék

2009.03.03. 23:07 Kristie

Amire mindenki vár...

 

Nos, felkerült az utolsó ajándék, hamarosan vége a játéknak is - valószínűleg mindenki epekedve várja a végső leleplezést, mikor is kiderül, kik a rejtélyes alkotók.

Meglepő lesz, hogy néhány szerző neve kétszer is szerepel a listában; ők voltak azok a segítőkész beugrók, akik elkészítették azok helyett is az ajándékot, akik cserben hagyták az ajándékozottjukat. Nekik külön is köszönöm a segítséget (és a sok bétázást is).

 

Íme a lista:

 

Ajándékozott (linkkel)

Cím

Rejtélyes alkotó

Tally ajándéka

Lovagregény

Drachiss

Kiyoru ajándéka

Szult galland

Ananke

Spirit Bliss ajándéka

Megtört szívem, ereklyetartóban

Raistlin

Serrena ajándéka

Hófehérke

Assa

Krizantem ajándéka

Krizantem ajándéka

Encsy

quietcool ajándéka

Az én karácsonyi ajándékom…

Draco Malfoy

Draco Malfoy ajándéka 1 És Draco Malfoy ajándéka 2

Álmodtam egy világot magamnak… Dream a little dream… of me

Ananke

Kidy ajándéka

Kidy ajándéka

Kristie

Brumbal ajándéka

The Burdened One

Phoebe Halliwell

Lupin ajándéka

Felejthetetlen Karácsony

becky_dory

Assa ajándéka

A harmadik

Brumbal

Lilium ajándéka

Ki viszi a bálba Fleur Delacourt?

Jan Collie

minden merengő ajándéka

Banzáj Malfoy módra!

Lylia Bloom

pipinke ajándéka

Karácsony négy felvonásban

Clytia

minden merengő ajándéka

Nem minden az, aminek látszik

ginny94

Emmeline ajándéka

Episodes

Lorynia

Susan Merope Denem ajándéka

Rémálomból szerelem

Andrea Blake

minden merengő ajándéka

Az emlékek éltetnek tovább

Luna Aurora

Hajgi ajándéka

Bízom benned

Kidy

Ynda ajándéka

Ynda ajándéka

Hel

Kristie ajándéka

Könyvesboltok harca

Pihe

minden merengő ajándéka

Negyvenhat év és két hónap

Jan Collie

Luciatus ajándéka

Bosie vs Synestra

Luthien Lovemagic

Josyph ajándéka

Josyph ajándéka

Natalia Tena

Hel ajándéka

Barátom, a denevér

Lizzie

LordDracul ajándéka

Buli után a takarítás

Puppy

Lorynia ajándéka

Véletlenek furcsa játékában

Roza

Szemi ajándéka

Csak az számít

Kiyoru

Szitusz ajándéka

Szitusz ajándéka

mrs_malfoy

Jessica_B_Vicious ajándéka

Eszmék kettőssége

Meny

Lizy Eyre ajándéka

Lizy Eyre ajándéka

Szitusz

Ginny94 ajándéka

Békakirályfi

LittleBlackLily

Meny ajándéka

A sorson nem lehet változtatni

Hajgi

HermRon ajándéka

Egy rózsaszál

Mione

Dana ajándéka

Dana ajándéka

AzUnatkozóUtazo

Kathy ajándéka

Bérlet a szívedbe

Ynda

Phoebe Halliwell ajándéka

A falakon túl

Micike

Sophie ajándéka

Sophie ajándéka

pipinke

Serrana ajándéka

Serrana ajándéka

Lupin

Andrea Blake ajándéka

Óda Jin-hez, no meg a lifthez

Krizantem

Rosa ajándéka

Félreértések

Josyph

Freeb ajándéka

Moondance

Susan Merope Denem

AzUnatkozóUtazó ajándéka

Ismerős ismeretlen

Serrana

LittleBlackLily ajándéka

LittleBlackLily ajándéka

Tally

Raistlin ajándéka

Edevis, te szemét, ezért meglakolsz!

LordDracul

Parys ajándéka

Ahogy kezdődött…

Lora Black

becky_dory ajándéka

Draco, én…

Serrena

Natalia Tena ajándéka

Natalia Tena ajándéka

Parys

Luna Aurora ajándéka

Kedves Ellenségem

StormBird

Pihe ajándéka

Pihe ajándéka

Fabyen

Lylia Bloom ajándéka

Lylia Bloom ajándéka

Lilium

mrs malfoy ajándéka

HARRY POTTER MEGMENTÉSE

Draco Girl

Jan Collie ajándéka

Hermijjóni

Assa

Puppy ajándéka

Puppy ajándéka

csajmacska

angyalkaLD ajándéka

angyalkaLD ajándéka

Lizi Eyre

Clytia ajándéka

Scream my name!

Jessica_B_Vicious

csajmacska ajándéka

Babaszoba

Luciatus

Lora Black ajándéka

Lora Black ajándéka

Szemi

Micike ajándéka

Színház az egész Roxfort

Hermron_

Fabyen ajándéka

Amit a fehér szín okozott

Dana

Tubee ajándéka

Fogadjunk!

Emmeline

StormBird ajándéka

Karácsonyi puding

quietcool

Mione ajándéka

Mione ajándéka

Kristie

Encsy ajándéka

Fogadjunk!

Sophie

Draco Girl ajándéka

Nosztalgiázz velem, kedvesem, avagy a „Hogyan hódítsuk meg Sirius Blacket?”-terv

Kathy

Darktulip ajándéka

Hermione Mikulása

Ginny Cook

Luthien Lovemagic ajándéka

Szenvedély

darktulip

Ginny Cook ajándéka

A szívednek higgy, ne a szemednek

Freeb

Ananke ajándéka

Csalóka ábrándok

Spirit Bliss

Lizzie ajándéka

Karácsonyi kirándulás

angyalkaLD


 

16 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://kivansagust.blog.hu/api/trackback/id/tr86978644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spirit Bliss 2009.03.04. 11:14:04

Nekem nagyon tetszett a Kívánság Üst, és örülnék, ha lenne még ilyen később is. :) Szívesen részt vennék majd rajta ismét. :) Egyébként, meglepett, hogy mégsem ismertem azt a valakit, aki az ajándékomat írta, de mostantól biztosan olvasni fogom Raistlin írásait, és nagyon köszönöm neki a ficet még egyszer. :) És a rajzot is! :) Szóval, azért is jó volt ez a játék, hogy kedvet kapjak eddig általam még nem olvasott írók megismerésére. :) Gratulálok mindenkinek a ficekhez! :) És köszönöm a szervezőknek, hogy kitalálták és felügyelték ezt az egészet. :)

Lizzieke 2009.03.04. 13:36:40

Jajj, ez nagyon király volt!:D Köszönöm, kedves angyalkaLD az ajándékomat még egyszer!:D És Szeretnék az admincsordának is köszönetet mondani, hogy lebonyolították a Kívánság Üstöt! Remélem, hogy lesz még máskor is, akár ugyanazon, akár más apropóból!:D
És azt hiszem, hogy nagyon sok szerző egyéb műveinek is neki fogok ülni, mert nagyon fantasztikus műveket olvashattunk itt. Gratulálok nekik!:D

Bosie 2009.03.04. 15:51:34

Huh én nagyon meglepődtem pár alkotón :D Köszönöm az ajándékot, Luthien (L) és én nagyon élveztem a játékot, szóval csinálhatnánk gyakrabban ;) köszi a szervezőknek :)

draco girl 2009.03.04. 16:10:22

Kedves Kathy! Még egyszer köszönöm a novellát, amit írtál nekem:)
És kedves Adminok! Köszönöm nektek, hogy kitaláltátok, és lebonyolítottátok ezt a nagyszerű játékot:)

Üdv! Draco Girl

Parys 2009.03.04. 17:12:38

Szerintem is nagyon jó ötlet volt ez a Kívánság Üst. Remélem jövőre is megrendezik majd a Kedves Adminok :) Én is köszönöm az ajándékot, illetve mindenkinek gratulálok! Nagyon szép írások és rajzok születtek!

brumbal 2009.03.04. 17:40:52

Gratulálok az ötlethez és a kivitelezéshez; bocsánat, amiért így próbára tettem a türelmeteket; és én is támogatom a további Üst-rendezés ötletét.
Phoebe Halliwell, ezúton is köszönöm az ajándékot!
Assa, köszönöm a kritikát.

Hel 2009.03.04. 18:37:55

Én is nagyon élveztem a játékot, és örülnék majd valami hasonlónak a jövőben ^^ Nagy ötlet volt az adminoktól, köszönöm nekik, és nagyon szépen köszönöm Lizzienek a történetet! ^^

lizieyre 2009.03.04. 20:00:52

Nem lehetne olyat, hogy mikor "kiborul" egy Üst, újat kezdjünk főzni? Remek volt, én tuti továbbra is részt fogok venni benne! Köszönöm Szitusznak az ajándékomat, fergeteges volt! Gratulálok minden résztvevőnek, aki sikeresen teljesítette

Ynda 2009.03.04. 20:20:35

Váó! :D Hel, annyira örülök, hogy te vagy az álca mögött rejtőző Illető! Nagyon sok örömöt szereztél a rajzoddal, anyukámnak végre kinyomtattam a történetet, hogy olvassa el - még mindig nem sikerült rávennem :D -, és a címlapon a rajzod szerepel borítóként! Ezerszer köszönöm, nagyon aranyos vagy! Tökéletesen kitaláltad az elképzeléseimet! Puszi!!! :D És köszönöm az adminoknak a vélhetően rengeteg időt és energiát, amit erre a játékra áldoztak, fantasztikus volt, remélem, lesz legközelebb, igazán mulatságos volt! :)

PhoebeHalliwell 2009.03.04. 22:04:59

ááá, nagyon köszönöm Micikének itt is, hogy megírta nekem a történetet, az adminoknak meg gratulálok... támogatom az újabb Üst rendezését, én biztosan részt vennék benne :) Brumbal: még egyszer nagyo nszívesen :D

angyalkaLD 2009.03.05. 08:53:45

Akárcsak az előttem szólók, én is nagyon szívesen részt vennék máskor is ilyen és ehhez hasonló játékokban.
Emellett szeretném még egyszer megköszönni az ajándékomat, kedves Lizi Eyre.

Hel 2009.03.05. 11:04:50

Igazán nincs mit Ynda, és nagyon örültem amikor láttam , hogy te jutottál nekem a sorsolásnál^^ Tökjó, hogy a nyomtatott verzióra a házikóm került, így könnyebb elhinni hogy tényleg tetszik xD:D Ú, nagyon remélem TÉNYLEG hogy lesz még egy ilyen Üstös-eksön... áá ^^

Natalia Tena 2009.03.05. 13:53:38

Én is csak gratulálni tudok mindenkinek a szép rajzokért és az ötletes történetekért:D Nagyon remélem hogy hallunk még a kívánság üst felől mert nagyon jó volt részt venni benne:) Az ajándékomat pedig nagyon köszönöm Parys-nak:D

Tally 2009.03.05. 20:17:28

Először is: Drachiss, óriási hálás köszönetem az írásért! :D Amikor elolvastam, volt egy hirtelen gondolatom, hogy totál olyan, mintha Te írtad volna.. és lám, mik nem vannak :D Csak nem véletlenül volt ismerős a stílusa :D Áhh, nagyon köszönöm, amikor megláttam, hogy tényleg a Te műved... hát ez kész :D Mégegyszer köszönöm ;D
Másodszor meg az egész admingárdának és a fáradozó kis utó-karácsonyi manóknak nagy-nagy köszönet és gratuláció, hogy ezt az egészet kiötlötték és nyélbeütötték, remélem, hogy ez a kezdeményezés majd nagy hagyományra fog szert tenni, mert hihetetlen jó dolog volt ez az egész játék :)

Kidy_ 2009.03.06. 17:13:55

Még egyszer nagy-nagy köszönet kristie-nek, akitől megkaptam a csodás utó-karácsonyi ajándékomat! Nagyon örültem neki:) Valamint az admingárdának is szeretném megköszönni, hogy kitalálták ezt a játékot, szerintem nagyon érdekes volt, és mindenki a lehető legtöbbet beleadta a munkájába:) Mindenkinek Gratulálok, és remélem lesz még ilyen játék a jövőben. :) Kidy

Micike 2009.03.07. 20:23:20

Én is nagyon élveztem az Üstöt, remélem legközelebb is lesz. Nem is kéne jövő karácsonyig várni vele, úgyis jön a húsvét :) Mindenesetre nagy-nagy köszönet az adminoknak, gondolom nem kis szervezésbe került, míg lebonyolították a játékot, ill. Hermron_nak az ajándékomért, nagyon örültem neki! És Phoebe Halliwell, szívesen, jó volt megajándékozni. ;) Gratula azoknak, akik sikeresen elkészítették az ajándékokat, és az adminoknak, akik kitalálták az egészet! Köszönjük:)
süti beállítások módosítása